Публікуємо поради нашого SEO-спеціаліста проте як вивести сайт на основні позиції в ТОП пошукових систем.

1. Зробіть наповнення сайту унікальним.

Незважаючи на те, що в Інтернеті, як правило, поширюється одна і та ж інформація (наприклад, актуальні новини), представляти її необхідно у власній формі і стилі, не дублюючи інші ресурси. Такий підхід високо цінується пошукачами і забезпечує попадання в перші рядки видачі. Відвідувачів він також не залишить байдужими: вони проведуть на сайті більше часу, адже статті будуть новими, оригінальними та цікавими для прочитання. Для перевірки унікальності розроблені спеціальні програми Advego Plagiatus і Etxt Антиплагіат і численні сервіси.

2. Сконцентруйте увагу відвідувача на основний думки.

Контент повинен містити мінімум «води» (ліричних відступів і великої кількості епітетів) і сторонніх слів. Увагу аудиторії слід сконцентрувати на головній темі і не відводити його вбік. При цьому корисними виявляться спеціальні акценти в тексті: інтригуючі заголовки, виділення підрозділів і т.д.

3. Розкрийте тематику сайту.

Прийшовши на сайт, відвідувач хоче дізнатися про компанії, товар / послугу, подію якомога більше корисної інформації. І тільки якщо він її отримає, він обов’язково знову повернеться на сайт, здійснить покупку або замовлення послуги, тобто виконає бажану дію.

4. Залучіть увагу за допомогою «перевернутої піраміди».

Принцип «перевернутої піраміди», коли важлива інформація анонсується в першому абзаці, а в наступних розкривається докладніше, є одним з найбільш улюблених у відвідувачів вебресурсів. Адже вже після першого абзацу вони самі вирішують, чи потрібна їм конкретизована інформація чи ні. При цьому всі необхідні дані вже в будьякому випадку донесені до аудиторії.

5. Забезпечте бажаний результат правильним підбором слів.

До написання статті необхідно точно визначити під який запит вона буде оптимізована і на яке питання буде відповідати. Для цього складається семантичне ядро з ключових слів, які можна підібрати, наприклад, за допомогою спеціального сервісу WordStat.

6. Будьте обережні з переоптімізації.

Багато хто досі вважають, що чим більше в контенті розміщено ключових слів, тим краще. Однак тексти пишуться в першу чергу для людей, тому важливі читабельність та інформативність. Та й пошукові системи все жорсткіше ставляться до переоптімізірованние статтями. Якщо не хочеться потрапити в бан, то кількість ключевиков має бути ретельно прораховано. Допоможе в цьому такий критерій оцінки текстів, як «нудота», іншими словами, щільність ключових слів. Її величина повинна становити 34%. Аналіз тексту за цим показником можна провести в програмі Textus Pro.

7. Оформіть Title правильно.

Тег «Title» вельми важливий для пошукових систем, адже саме він виводиться у видачі. Не слід вживати однакові заголовки, кожна сторінка повинна мати унікальне опис з включеними основними запитами.